Logowanie
  
Rejestracja | Zapomniane hasło?
-
  Strona Główna
  Forum
  Redakcja
  Reklama
  Szukaj

  Rejestracja RU
  Rasy
  Klasy
  Œwiat

PARTNERZY:
chwilówki - porady, informacje, opinie

pozycjonowanie stron
Obiecane filmiki freon3 - 21/08/2012 17:02     
Witam czytelników,

Miałem drobne problemy techniczne, na które nie zwracajcie uwagi czyt. artefakty - ewidentna wina mojego komputera, no ale co zrobić filmiki nagrałem i z tego się cieszcie.

Zacznijmy od spraw przyziemnych czyli taniec:



Co mogę powiedzieć o tym elemencie ? an cóż pierwszy raz oddano nam do użytku coś podobnego w mmorpg. Zacznijmy od tego, że możemy tańczyć w ruchu, czyli np. idąc tanecznym krokiem i to dosłownie. Twórcy jednak nie zaprzestali na tym, wystarczy skoczyć i przycisnąć "D", aby nasza postać wskazała w tym kierunku palcami, wykonując przy tym fajny ruch.

Kolejna sprawa to ruch:



Poszczególne rasy inaczej się poruszają i inne wydają dźwięki przy tym, nie mogłem się oprzeć wrażeniu, że twórcy zagłębili się jak nikt dotąd w mmo, w sposób w jaki to się dzieje. Niemal że z uporem maniaka dociekałem czy to tylko jakiś chwyt marketingowy, ale prawda okazuje się inna. Wiecie jak porusza się gepard ? tak porusza się rasa Ferresów podczas sprintu osobiście przejrzałem materiały aby porównać, ewidentnie twórcy wzorowali się na naturze i dogłębnie zbadali sposoby poruszania się różnych zwierząt, ludzi itp.
Podchodzenie pod górkę rzeczywiście napawa trudności, a schodzenie ze stromego zbocza wzbija tumany kurzu, a my osuwamy się w dół, przy czym deweloperzy zadbali tu o każda animację ruchu. W zależności od tego jaką rasę wybierzemy poczujemy, że nasza postać porusza się więc inaczej. Podczas sprintu dodatkowo postacie zmieniają swój sposób poruszania się. Możemy skorzystać z obelisku, który umożliwia nam szybsze poruszanie się przez około 20 sekund, albo naszej własnej manny, a ta szybko się kończy mimo, że efekt może w praktyce trwać do 2 minut, zapewne im silniejsi będziemy tym dłużej będziemy mogli używać tego efektu, wiąże się to z tym, że wraz z lvl'em zwiększa nam się ilość posiadanego życia i energii/many.

Temat ruchu nie był by pełny gdyby nie wierzchowce, a tak tu nie ma żadnego kopiowania jak mantra z takich produkcji jak wow, tak więc nasz mount nie zrobi czegoś, czego nie zrobiło by prawdziwie żyjące zwierze w realnym świecie i to dotyczy wszelakich elementów, takich jak skok, bariery, obracanie w powietrzu, czy nawet ruch w tył czy na boki. Grając wspomnianą rasą Ferres miałem okazję sprawdzić póki co dwa rodzaje mountów, ale to co zobaczyłem przeszło moje wszelkie oczekiwania, dla tego przejdźmy od razu do kolejnego tematu, którym będą wierzchowce.

Wierzchowce - czyli jak je wychować i nie pomyliłem się tu naszego mounta chowamy od małego:



Pierwszego mounta dostajemy z zadania, w którym musimy zanieść go na pastwisko, w przypadku rasy Ferres są to urodziwe małe lwiątka. Gdy mamy już naszego mounta w koszyku nasza postać nagle spowalnia swój ruch, bowiem idzie z obciążeniem w postaci tegoż zwierzaka i tak sprawa się ma z każdym elementem jaki będziemy dźwigać na naszych barkach, a tych jest nie mało smiley. Gdy już zaniesiemy naszego zwierza na miejsca ten oczekiwać od nas będzie, że go nakarmimy inaczej będzie stał ze stuloną głową i coraz bardziej słabł, nie wiem czy może umrzeć bo tak długo nie czekałem, ale ewidentnie pokazuje swoje niezadowolenie.
Jak nakarmić naszego zwierzaka ?
Sprawa jest dość prosta u sprzedawcy w pobliskiej osadzie kupujemy nasiona, które należy zasadzić i nieco wypielęgnować, dobrze jest aby je podlać wodą ze studni, która znajduje się w każdej mniejszej, bądź większej miejscowości. Gdy nasze roślinki dorosną musimy je ściąć, w moim przypadku postać wykopuje bulwy, które potem podaje swojemu przyszłemu wierzchowcowi. Gdy nakarmimy naszego zwierza temu automatycznie poprawia się humor i okazuje to swoim zachowaniem, kolejnym etapem jest napojenie go i następne umycie. Gdy zakończymy te wszystkie pierwsze czynności nasz zwierzak będzie od nas wymagał zabawy i tak przyzwyczai się do nas. Po chwili gra oznajmia nam, że nasz zwierzak już urósł i możemy go wziąć do torby. Ponowne kliknięcie na ikonkę będzie skutkowało pojawieniem się już w pełni dojrzałego wierzchowca, który może za nami chodzić, lub możemy go odwołać do torby. Gdy przyzywamy naszego wierzchowca pojawia nam się kilka opcji do jego obsług, takich jak odwołanie, wsiadanie na mounta i elementy jego uzbrojenia wraz ze statystykami, tak jak to ma miejsce w przypadku naszej postaci, naszego wierzchowca możemy ubrać i wyszkolić, przez co stanie się on nieodłącznym towarzyszem naszej podróży i przywiążemy się do niego. Czasami lepiej jest odwołać mounta gdyż ten podobnie jak my ma swoje życie, a przywrócenie go do życia jest nieco kosztowne i czasochłonne.

Czym była by gra bez walki (przedstawiam wam kilkadziesiąt sekund z walki magiem) :



Jeśli chodzi o walkę to wygląda ona dość podobnie jak w innych grach tego typu, ale poza swoimi głównymi zdolnościami rozwijamy również poboczne, których jest naprawdę masa. Poszczególne czary potrafią wprawić nas w osłupienie.
Zaczynając od maga, możemy podpalać przeciwników, zamrażać, ściskać wielkimi błotnymi rękoma, unosić w powietrze używając siły wiatru i zamykać w wodnych bańkach, które otworzyć możemy na dużej wysokości i w ten sposób zrzucić przeciwnika w otchłań. Poza takimi elementami trzeba wam wiedzieć, że postacie nie przenikają przez siebie i zmarli nie znikają od razu. Element ten wiąże się z tym, że możemy kopnąć przeciwnika i zrzucić go w przepaść i to samo zrobić z jego ciałem jeśli wcześniej dokonaliśmy mordu.

Jestem pod wielkim wrażeniem tej gry, która przerosła moje największe wyobrażenia i to co widziałem do tej pory było ledwie ułamkiem tego co jest dalej i dalej. Tereny, które przyszło mi zwiedzić są ogromne, tak samo jak możliwości, które nam udostępniono i choć gram niecały tydzień już wiem, że chciałbym mieć tą grę w przyszłości w języku angielskim na swoim dysku.

Dodam jeszcze, że jeszcze dzisiaj udostępnię wam zrobione screeny i kolejny filmik z gry, które to znajdziecie w tym newsie.

Ps. Obiecany dodatkowy filmik:





Pozdrawiam,
Więcej...         Czytano: 4355
Komentarze
Lilka dnia August 22 2012 13:43:46
Nie da się odtworzyć żadnego filmiku
"ten film jest prywatny"smiley
Magmin dnia August 22 2012 14:01:35
O grze dowiedziałem się przypadkiem i jestem naprawdę mile zaskoczony, budowanie zamków zbieranie upraw po prostu miodzio smiley Od razu widać że w tym mmorpg członkowie gildii będą musieli porządnie się zgrać, by utrzymać wszystko w jako takim składzie. smiley Aha jeśli chodzi o wideo to wyskakuje komunikat --------> (Ten film wideo jest prywatny).
freon3 dnia August 24 2012 00:09:29
Sorka portal w tamtym dniu miał małe przemeblowanie więc filmy ustawiłem na nieaktywne, teraz powinno wszystko śmigać
Wojaszek dnia August 25 2012 12:16:41
- Kazimierz!!! Wicia wierzchem jedzie.
- nie może być na krowie?...smiley
Kurde oglądajc starsze gampeplaye miałem wrażenie że postacie poruszają sie tak "prostoliniowo" teraz widze że nie jest tak źle
Wojaszek dnia August 25 2012 15:01:37
Tylko ta muzyczka hmm mocno orientalna(w sumie fajna). Fajnieby by było jakby wprowadzając AA na rynek europejski dali jakieś soundtracki pod nasze klimaty. Na ten przykład w lineage 2 jest świetna ścieżka dźwiekowa(dla każdego miasteczka, strefy polowań czy nawet sytuacji jest inna i każda moim zdaniem epicko klimatyczna perełka)żeby nie być gołosłownym ;].
dion town
Talking Island(human town)
Hunters Village
Gludio
Aden Town
Staro-angielskie czy celtyckie przygrywki to by było to.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

~Wojaszek
DATA: 04/09/2014 21:30
O Jezu czy ta strona już umarła? Ludzie obudźcie się Open Beta już jest.

~Kolut
DATA: 22/02/2014 21:43
gdzie sie gre pobiera

~Kolut
DATA: 22/02/2014 21:42
e

^freon3
DATA: 01/02/2014 22:35
Hej

~Raga
DATA: 28/01/2014 21:53
Siema smiley

Copyright 2011 by archeage.pl
Powered by Extreme Fusion || Design TTBoS || Code by: Rafik